Fijne behandeling gehad. Goede uitleg over de producten en het gebruik ervan. En wat het voor je huid doet.
Heel tevreden!
Yvonne
-
meer dan 4 jaar geleden
Paula
-
meer dan 4 jaar geleden
Het was weer een heerlijk ontspannen moment één waar ik elke keer weer naar uit zie! Echt een moment voor jezelf!
Ellen
-
meer dan 4 jaar geleden
Alicia
-
meer dan 4 jaar geleden
Het was een goed en fijne afspraak lekker geklets
Mar
-
meer dan 4 jaar geleden
Stefanie
-
meer dan 4 jaar geleden
Gewoon weer fantastisch net als al die andere keren.
Annemieke
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijk kopje koffie, gezellig kletsen en met mooie nagels naar huis!
Loes
-
meer dan 4 jaar geleden
Anouk is een topper en werkt met beleid. 💥
Anne
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijke ontspannende massage gehad van Patricia.
Eugene
-
meer dan 4 jaar geleden