Zoals altijd perfect en gezellig
Hanneke
-
bijna 6 jaar geleden
Het was heerlijk en ontspannen bij Elisa en verbazingwekkend wat de producten van Environ met je huid doen, echt heerlijk zacht!
Ik ga zeker nog eens terug!
Gr Elles
Elles
-
bijna 6 jaar geleden
Was top!
Lydia
-
bijna 6 jaar geleden
Een heerlijk- ontspannende behandeling en bovendien toepassing van verschillende crèmes, wat precies
bij mijn huidtype past.
Het ziet er weer prachtig uit én ik heb er van genoten!
Magda
-
bijna 6 jaar geleden
Het was een waar genoegen, gelijk nieuwe afspraak gepland 👍
Anneloe
-
bijna 6 jaar geleden
Fijn om zo gedegen advies te krijgen
Heleen
-
bijna 6 jaar geleden
Weer heerlijk om na lange tijd van een gezichtsbehandeling te genieten.
Gastvrij ontvangen, zorgvuldig behandeld en met een tevreden gevoel naar huis.
Wia
-
bijna 6 jaar geleden
Ingrid
-
bijna 6 jaar geleden
Elke keer weer genieten, gun jezelf zo’n cadeautje!
Ellen
-
bijna 6 jaar geleden
Zoals altijd top👌🏻😍
Christel
-
bijna 6 jaar geleden