5.0
gebaseerd op 2.004 reviews
Yora - ongeveer 6 jaar geleden

Het was na een lange tijd weer heel erg fijn extra genieten

Miranda - ongeveer 6 jaar geleden

Weer helemaal happy 😍👌🏻bedankt lieve Elysah!!

Christel - ongeveer 6 jaar geleden

Zo fijn om weer bij jullie in de stoel te liggen! Heerlijk ontspannen en vertroeteld worden. Bedankt, ook namens mijn wenkbrauwen. 😉

Nynke - ongeveer 6 jaar geleden

Wat was het fijn om weer de gezichtsbehandeling te kunnen krijgen van Elysah! En helemaal volgens de Corona hygiëne maatregelen. Super!

Andrea - ongeveer 6 jaar geleden

Heeerlijk, kundig, vaardig, relaxend, als vanouds, gelukkig!

Hettie - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd professioneel en heul gezellig....na een tijdje niet geweest te zijn weer een super behandeling gehad!

Bianca - ongeveer 6 jaar geleden
Christel - ongeveer 6 jaar geleden
Marloes - ongeveer 6 jaar geleden

Dank je wel Audrey, ik vond het weer super🌹

Jannie - ongeveer 6 jaar geleden