5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Ontspannen, gezelligheid en meedenken!
Heerlijke behandeling.

Ingrid - meer dan 6 jaar geleden

Je bent topper

Bart - meer dan 6 jaar geleden

Wat een fijne sfeer, warm, gastvrij, vriendelijk en heel professioneel! Heel erg bedankt voor de fijne behandeling! Top!
Carla

Carla - meer dan 6 jaar geleden

Was gewoon super bedank

Alie - meer dan 6 jaar geleden

Ik vond het héél fijn en relax. Goed begin van het nieuwe jaar!

Annette - meer dan 6 jaar geleden
Dagmar - meer dan 6 jaar geleden

Top elisah is back👍

Miranda - meer dan 6 jaar geleden

Super klantvriendelijke dames. Kom er graag.

Groetjes Erna

Erna - meer dan 6 jaar geleden

Fijne behandeling bij Audrey gehad! Heerlijk ontspannen! Aanrader!

Evelien - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk in de watten gelegd vanmiddag! Kom zeker terug! ❤️

Jet - meer dan 6 jaar geleden