5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Vandaag voor het eerst behandeld door Elysah. Kwam terecht in een warm bad, voelde heel vertrouwd en ben omhuld door fijne energie. Een vrouw die met haar persoonlijkheid, veel passie, expertise en liefde voor haar vak mij voorzien heeft van een passende behandeling, informatie en daarbij het juiste advies. Heel fijn om te voelen en te ervaren dat ik bij de juiste vrouw en salon terecht ben gekomen waar ik me in alle vertrouwen aan kan overgeven.
Hartelijke groet. H

Hakima - meer dan 7 jaar geleden
Marleen - meer dan 7 jaar geleden
Lisa - meer dan 7 jaar geleden

Heerlijk! Aangenaam, relaxt, verwend, te lang geleden. Dank je wel Audrey enneennhele mooie tijd gewenst.

Yvonne - meer dan 7 jaar geleden
Marleen - meer dan 7 jaar geleden

Lekker bijgekletst en ontspanning gehad. Super fijn! Bedankt!

Anniek - meer dan 7 jaar geleden

Een heerlijke detox behandeling gehad. Vriendelijk ontvangen, voelde mij heel vertrouwd en kwam uitgerust en verzorgd met een make-upje naar buiten. Was echt top!

Ester - meer dan 7 jaar geleden

Keurig gedaan, geen enkel haartje laten zitten. Prettige en gezellige service.

Nina - meer dan 7 jaar geleden

Fijne ontvangst, heerlijke, verwarmde stoel, prettige sfeer en muziek, deskundig en praktisch advies, heerlijke massage en last but not least een heerlijke oppepper van mijn huid

Caroline - meer dan 7 jaar geleden

Zoals altijd als ik bij jullie kom: gastvrije ontvangst en een fijne, goede en gezellige behandeling.
Jullie zijn top.

Dineke - meer dan 7 jaar geleden