Prettige benadering en professioneel! Ik ben echt heel enthousiast over Beautely Treatment store
Manuela
-
ongeveer 5 jaar geleden
Even goed over handen genomen door Anouk. Alle spieren zaten vast, maar nu niet meer.... heel fijn!
Nynke
-
ongeveer 5 jaar geleden
Andre
-
ongeveer 5 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad en fijn advies gekregen. Ik kan er de komende tijd weer tegen aan!
Sanne
-
ongeveer 5 jaar geleden
Geweldig team & top behandeling!
Dineke
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zoals altijd was het weer een aangenaam verpozen :)
Professioneel en ontspannen
Ronald
-
ongeveer 5 jaar geleden
Heerlijk ontspannend en gezellig. Ik zie er weer 10 jaar jonger uit.😉
Agnes
-
ongeveer 5 jaar geleden
heerlijk ontspannend
Marga
-
ongeveer 5 jaar geleden
Een heel fijn intake gesprek over PMU eyeliner. Voelt heel vertrouwd, alles door gesproken en heb zin in de behandeling!
Ester
-
ongeveer 5 jaar geleden
Fijn dat deze verwennerij weer mogelijk is na de lockdown!
Marlou
-
ongeveer 5 jaar geleden