Wat is het toch heerlijk om zo verwend te worden in de stoel bij Elysah, zoals alle keren genoten van de behandeling :-)
Jozien
-
ongeveer 5 jaar geleden
Was weer super! Dankjewel.
Anjo
-
ongeveer 5 jaar geleden
Was weer heerlijk!!!
Yora
-
ongeveer 5 jaar geleden
Dank je wel, lieve Elysah het was als vanouds heerlijk❤️
Jannie
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super fijne behandeling! Ontspannen naar huis👍
Andrea
-
ongeveer 5 jaar geleden
Pure verwennerij dit!
Judith
-
ongeveer 5 jaar geleden
Tom
-
ongeveer 5 jaar geleden
Was weer heerlijk! Dit doet een mens goed!
Annemiek
-
ongeveer 5 jaar geleden
Erg vriendelijk personeel. Je voelt je op handen gedragen. Gezichtsbehandeling, zwangerschap massage (aanrader) en pedicure eens gehad daar. Prijs kwaliteit verhouding, netjes. Er zit ook een winkeltje bij, altijd leuk en lekker toch!
Maartje
-
ongeveer 5 jaar geleden
Heerlijke massage gehad en voel me super!
Linda
-
ongeveer 5 jaar geleden