Myrthe
-
ongeveer 8 jaar geleden
Het was een heerlijke massage. Mijn wenkbrauwen zien er weer verzorgd uit.
Nicôle
-
ongeveer 8 jaar geleden
Ik vond het een fijne behandeling in een prettige omgeving.
Corina
-
ongeveer 8 jaar geleden
Kundig prettig, fijn behandelplan gemaakt met ook intercollegiaal overleg!!
Marlies
-
ongeveer 8 jaar geleden
Mijn eerste bezoek maar zeker niet de laatste! Heel goede pedicure en ook mijn wenkbrauwen zien er top uit! Super nieuw plekje in Zuid!
Anna
-
ongeveer 8 jaar geleden
Weer een fijne behandeling zoals altijd, maar dan op de nieuwe, mooie locatie.
Marcia
-
ongeveer 8 jaar geleden
Ik heb even heerlijk kunnen bij massage rn pedicure ontspannen! Bedankt
Suze
-
ongeveer 8 jaar geleden
Jantina
-
ongeveer 8 jaar geleden
Dorieke
-
ongeveer 8 jaar geleden
Audrey heeft mij weer een super fijne behandeling gegeven! Na elke behandeling ben ik weer helemaal ontspannen. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende behandeling. Jullie winkel is ook erg mooi geworden.
Marjolein
-
ongeveer 8 jaar geleden