Gastvrij, gelijk leuk, goede uitleg over de werking van je huid en wat er gaat gebeuren. Neemt de tijd en net een beetje extra..wordt niet afgeraffeld ... Ik kom terug!! 😜
Karin
-
meer dan 8 jaar geleden
Zoals ik gewend ben ben jou. Een heerlijke ontspannende behandeling in een gezellige sfeer.
Tot de volgende keer. Groetjes Dinie
Dinie
-
meer dan 8 jaar geleden
Altijd genieten! Uitgebreid de tijd nemen En heerlijk kunnen ontspannen
Fabienne
-
meer dan 8 jaar geleden
Gezellig, je voelt je welkom. Mijn voeten knappen er enorm van op.
Hettie
-
meer dan 8 jaar geleden