5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Een behandeling van Patricia is altijd fijn. Ze is vriendelijk en legt uit wat ze doet en welke werking de producten hebben. Patricia weet goed wat ze doet en heeft aandacht voor de klant. Ik ervaar de relax behandeling altijd als een moment van ontspanning en kom graag elke zes weken terug.

Carien - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling, massage is echt top!

Marloes - meer dan 4 jaar geleden

Prima behandeling gehad

Sybrand - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk relaxed, kom nog wat extra’s erbij boeken en leuke spullen in de shop!

Janneke - meer dan 4 jaar geleden

Elke keer kijk ik weer uit naar de gekozen behandeling en de ontspanning die ik daarna voel. Een cadeautje aan mezelf!

Ellen - meer dan 4 jaar geleden

Super blij met mijn wenkbrauwen, nogmaals dank voor de fijne behandeling!

Tamara - meer dan 4 jaar geleden

Voor het eerst een Biab behandeling op de nagels. Ze voelen super sterk aan en zijn super mooi. Heel blij mee! Ik wil niet meer anders 😊

Jazmine - meer dan 4 jaar geleden

Het verwen momentje voor mij vd maand.
Heerlijk ontspannen en een goed en grondige behandeling. Zou iedereen die het kan zichzelf mogen gunnen/geven

Hennie - meer dan 4 jaar geleden

Wat een heerlijke behandeling bij Anouk! Hartelijk, professioneel, zorgvuldig… ik ben zoals altijd weer goed verzorgd naar huis gegaan.

Jolanda - meer dan 4 jaar geleden

Goed relaxed en lekkere koffie

Henk - meer dan 4 jaar geleden