Weer heerlijk relaxed in de behandelstoel gelegen. Echte aanrader 👍
Heleen
-
meer dan 4 jaar geleden
Het was weer een super behandeling, dank je wel hiervoor. Geniet van je zwangerschapsverlof, je hebt het verdiend ❤️
Jannie
-
meer dan 4 jaar geleden
Het was weer genieten! Heerlijke behandeling & weer mooie wenkbrauwtjes 😄. Altijd weer een feestje met Elysah.
Evelien
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijke behandeling en weer fris en fruitig en relaxed
Ingrid
-
meer dan 4 jaar geleden
Fijn geholpen met een bultje naast mijn oog. Professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Bultje is weg.
Lotte
-
meer dan 4 jaar geleden
Nienke
-
meer dan 4 jaar geleden
Super! Dank Patricia !
Anne
-
meer dan 4 jaar geleden
Veel aandacht en te ontspannen. Mooi hoe de dames naar mijn huid kijken!! Top
Anita
-
meer dan 4 jaar geleden
ben altijd erg blij met de Tripolar behandeling
Zie zichtbaar resultaat
Elly
-
meer dan 4 jaar geleden
Geweldig, zoals altijd! Anouk neemt de tijd, is rustig en heeft magische handen.
Elise Joanne
-
meer dan 4 jaar geleden