5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Weer heerlijk relaxed in de behandelstoel gelegen. Echte aanrader 👍

Heleen - meer dan 4 jaar geleden

Het was weer een super behandeling, dank je wel hiervoor. Geniet van je zwangerschapsverlof, je hebt het verdiend ❤️

Jannie - meer dan 4 jaar geleden

Het was weer genieten! Heerlijke behandeling & weer mooie wenkbrauwtjes 😄. Altijd weer een feestje met Elysah.

Evelien - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling en weer fris en fruitig en relaxed

Ingrid - meer dan 4 jaar geleden

Fijn geholpen met een bultje naast mijn oog. Professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Bultje is weg.

Lotte - meer dan 4 jaar geleden
Nienke - meer dan 4 jaar geleden

Super! Dank Patricia !

Anne - meer dan 4 jaar geleden

Veel aandacht en te ontspannen. Mooi hoe de dames naar mijn huid kijken!! Top

Anita - meer dan 4 jaar geleden

ben altijd erg blij met de Tripolar behandeling
Zie zichtbaar resultaat

Elly - meer dan 4 jaar geleden

Geweldig, zoals altijd! Anouk neemt de tijd, is rustig en heeft magische handen.

Elise Joanne - meer dan 4 jaar geleden