Anouk heeft mij een heerlijke gezichtsbehandeling met massage gegeven. Totaal ontspannen en met een stralend huidje weer naar huis!
Evelien
-
ongeveer 4 jaar geleden
Fijne uitleg, heerlijke stoel om in te chillen en heel blij met het eindresultaat.
Suzanne
-
ongeveer 4 jaar geleden
Altijd fijn...💙
Diana
-
ongeveer 4 jaar geleden
Prima. Op tijd de juiste behandeling voor de juiste kwaliteit voor een goede prijs
Hans
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super fijn behandeld. Echt een aanrader.
Marelle
-
ongeveer 4 jaar geleden
Goed en vriendelijk geholpen
Wilma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heerlijke behandeling. Echt de moeite waard!
Gerrie
-
ongeveer 4 jaar geleden
Prima behandeling aan m’n likdoorn
Sybrand
-
ongeveer 4 jaar geleden
Het is gewoon even een lekker momentje voor mezelf
Nathalie
-
ongeveer 4 jaar geleden
Voor het eerst henna brow gedaan en ben er super blij mee. Volgende afspraak staat al 😍
Peggy
-
ongeveer 4 jaar geleden