5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Anouk heeft mij een heerlijke gezichtsbehandeling met massage gegeven. Totaal ontspannen en met een stralend huidje weer naar huis!

Evelien - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne uitleg, heerlijke stoel om in te chillen en heel blij met het eindresultaat.

Suzanne - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd fijn...💙

Diana - ongeveer 4 jaar geleden

Prima. Op tijd de juiste behandeling voor de juiste kwaliteit voor een goede prijs

Hans - ongeveer 4 jaar geleden

Super fijn behandeld. Echt een aanrader.

Marelle - ongeveer 4 jaar geleden

Goed en vriendelijk geholpen

Wilma - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling. Echt de moeite waard!

Gerrie - ongeveer 4 jaar geleden

Prima behandeling aan m’n likdoorn

Sybrand - ongeveer 4 jaar geleden

Het is gewoon even een lekker momentje voor mezelf

Nathalie - ongeveer 4 jaar geleden

Voor het eerst henna brow gedaan en ben er super blij mee. Volgende afspraak staat al 😍

Peggy - ongeveer 4 jaar geleden