Patricia geeft rustig uitgebreide uitleg over wat er gebeurt. Ik vond het prettig door haar te worden geholpen. De volgende afspraak staat al. Top
Elly
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijk en totale ontspanning!
Anneke R.
-
meer dan 4 jaar geleden
Lotte
-
meer dan 4 jaar geleden
Anti-stress momentje! Genieten😍
Anjo
-
meer dan 4 jaar geleden
Vriendelijk ontvangst. Duidelijke uitleg over de producten ondanks dat ik al jaren Environ gebruik toch weer veel over gehoord zodat ik mijn huid nog beter kan verzorgen.
Ben super tevreden klant
Jeannette
-
meer dan 4 jaar geleden
Prettig, zoals altijd
Gerrit
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijk ontspannen uurtje van verwennerij. Relaxen en genieten iedere keer weer.
Hennie
-
meer dan 4 jaar geleden
Liselotte
-
meer dan 4 jaar geleden
Altijd een heerlijk moment voor mijzelf, onder handen genomen worden door Elysah is een feestje, voel mij herboren na die tijd!
Jozien
-
meer dan 4 jaar geleden
Even helemaal ontspannen en in goede handen bij Anouk.
Genoten van de behandeling!
Manja
-
meer dan 4 jaar geleden