Heerlijke behandeling en ik voel me weer fris en fruitig
Miranda
-
bijna 5 jaar geleden
Bart
-
bijna 5 jaar geleden
Superfijne behandeling weer!
Bente
-
bijna 5 jaar geleden
Altijd goed en gezellig
Loes
-
bijna 5 jaar geleden
Juliette
-
bijna 5 jaar geleden
Was weer een prettige afspraak, behandeling Pediqure voelt weer goed!! Fijne vakantie gewenst
Sybrand
-
bijna 5 jaar geleden
Deskundig vriendelijk geholpen. Een relax uurtje gehad. Heel fijn.
Betty
-
bijna 5 jaar geleden
Een hele fijne rustige behandeling.
Vooral de massage daar geniet ik van.
Ria
-
bijna 5 jaar geleden
Persoonlijke en ontspannen sfeer
Ik voel me absoluut in goede en deskundige handen
Petra
-
bijna 5 jaar geleden
Wendy
-
bijna 5 jaar geleden