Voor het eerst bij jullie. Super verzorgd, dingen uitgelegd en mee gekeken wat het beste was. Helemaal top. Volgende afspraak staat al weer gepland
Susanne
-
meer dan 4 jaar geleden
Ria
-
bijna 5 jaar geleden
Weer een warm welkom en een heerlijke behandeling.
Ingrid
-
bijna 5 jaar geleden
Lydia
-
bijna 5 jaar geleden
Reinhilde MAW
-
bijna 5 jaar geleden
Weer fris en fruitig, genoten... zoals altijd! Goed begin van het weekend!
Annemieke
-
bijna 5 jaar geleden
Super goede persoonlijke aandacht !! Zo blij mee. Een prachtig resultaat
Mirel
-
bijna 5 jaar geleden
Was weer heerlijk. Daarna geslapen als een roos😊😴
Maaike
-
bijna 5 jaar geleden
Fijne massage gehad.
Annemarie
-
bijna 5 jaar geleden
Heerlijke gezichts behandeling ondergaan en ook mijn voeten zijn gepedicuurd! Kan weer 6 weken er tegen! Dank je wel voor de goede behandeling!👌
Sybrand
-
bijna 5 jaar geleden