5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Voor het eerst bij jullie. Super verzorgd, dingen uitgelegd en mee gekeken wat het beste was. Helemaal top. Volgende afspraak staat al weer gepland

Susanne - meer dan 4 jaar geleden
Ria - bijna 5 jaar geleden

Weer een warm welkom en een heerlijke behandeling.

Ingrid - bijna 5 jaar geleden
Lydia - bijna 5 jaar geleden
Reinhilde MAW - bijna 5 jaar geleden

Weer fris en fruitig, genoten... zoals altijd! Goed begin van het weekend!

Annemieke - bijna 5 jaar geleden

Super goede persoonlijke aandacht !! Zo blij mee. Een prachtig resultaat

Mirel - bijna 5 jaar geleden

Was weer heerlijk. Daarna geslapen als een roos😊😴

Maaike - bijna 5 jaar geleden

Fijne massage gehad.

Annemarie - bijna 5 jaar geleden

Heerlijke gezichts behandeling ondergaan en ook mijn voeten zijn gepedicuurd! Kan weer 6 weken er tegen! Dank je wel voor de goede behandeling!👌

Sybrand - bijna 5 jaar geleden