Heel fijn en rustig . Even een ontspanning.🌹
Ria
-
bijna 5 jaar geleden
Ik vond het een heerlijke behandeling
Sandra
-
ongeveer 5 jaar geleden
Altijd weer fijn !!!!
Mirel
-
ongeveer 5 jaar geleden
Dagmar
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super fijne behandeling heb ik gehad.
Kaylee
-
ongeveer 5 jaar geleden
Altijd een warm welkom! Naast dat het even een me-time momentje is, stap je ook nog eens blij en verzorgd naar buiten. Professioneel advies, gastvrij en meedenkend. Kijk weer uit naar mijn volgende afspraak!
Ilona
-
ongeveer 5 jaar geleden
Altijd een warm en gezellig welkom bij Elysah! En weer naar huis met mooie wenkbrauwen!
Anneke
-
ongeveer 5 jaar geleden
Altijd weer anders en toch hetzelfde resultaat. Betrokken en deskundige schoonheidsspecialist. Een heerlijk uurtje voor jezelf
Hennie
-
ongeveer 5 jaar geleden
Intake PMU gehad, duidelijke informatie, luistert goed naar je wensen. Ik zie uit naar de behandeling!
Elske
-
ongeveer 5 jaar geleden
Het is altijd weer fijn om door jou geholpen te worden, Elysah. Vertrouwd!!
Leni
-
ongeveer 5 jaar geleden