5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Fijne ontspAnnen behandeling!

Diede - ongeveer 5 jaar geleden

Bij Beautely krijg je de behandeling die jouw huid nodig heeft. Al jaren leveren zij kwaliteit en daarnaast zijn Anouk en Elysah erg gezellig.

Maaike - ongeveer 5 jaar geleden

Het was heel ontspannend, prettig contact, geen poespas. Gewoon genieten.

Gretha - ongeveer 5 jaar geleden
Marije - ongeveer 5 jaar geleden
Noa - ongeveer 5 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal in shape dankzij Elysah’s kundige handen!
En met een tas vol heerlijke en fijne producten kan ik er weer even tegenaan!

Jolanda - ongeveer 5 jaar geleden

Een intake voor permanente wenkbrauw make-up gehad. Eerlijk en duidelijk advies gekregen 👍.
Komt zeer betrouwbaar over.

Marja - ongeveer 5 jaar geleden

Alles was prima

Hans - ongeveer 5 jaar geleden

Was een fijne behandeling met een gezellige professionele schoonheidsspecialiste.

Paulien - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd gezellige en ontspannen sfeer met een goed resultaat :)

Sylvana - ongeveer 5 jaar geleden