5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Ik had een PMU behandeling bij Audrey en ik vond haar erg professioneel, ze geeft goed advies en is toegankelijk. Ik mocht pas naar huis wanneer zij 100% tevreden was over mijn wenkbrauwen. Zij is echt een topper!

Gonda - bijna 7 jaar geleden
Britt - bijna 7 jaar geleden

Audrey, je bent een topper:-))

Jannie - bijna 7 jaar geleden

Super fijne massage!

Judith - bijna 7 jaar geleden

Audrey is fantastisch! Heb een heerlijke behandeling gehad.

Maaike - bijna 7 jaar geleden

Zoals altijd: weer geweldig :)

Dineke - bijna 7 jaar geleden

Heerlijk ontspannend!

Erik - bijna 7 jaar geleden

Heerlijk ontspan-momentje. Deskundige, vriendelijke en plezierige schoonheidsspecialiste.

Maaike - bijna 7 jaar geleden
Julitta - bijna 7 jaar geleden

Super! Lekker ontspannen. Was eerst beetje huiverig want werd niet door mn normale behandelaar geholpen. (Wist ik wel van te voren hoor) Maar zeker voor herhaling vatbaar! Liefs

Anniek - bijna 7 jaar geleden