Ik had een PMU behandeling bij Audrey en ik vond haar erg professioneel, ze geeft goed advies en is toegankelijk. Ik mocht pas naar huis wanneer zij 100% tevreden was over mijn wenkbrauwen. Zij is echt een topper!
Gonda
-
bijna 7 jaar geleden
Britt
-
bijna 7 jaar geleden
Audrey, je bent een topper:-))
Jannie
-
bijna 7 jaar geleden
Super fijne massage!
Judith
-
bijna 7 jaar geleden
Audrey is fantastisch! Heb een heerlijke behandeling gehad.
Maaike
-
bijna 7 jaar geleden
Zoals altijd: weer geweldig :)
Dineke
-
bijna 7 jaar geleden
Heerlijk ontspannend!
Erik
-
bijna 7 jaar geleden
Heerlijk ontspan-momentje. Deskundige, vriendelijke en plezierige schoonheidsspecialiste.
Maaike
-
bijna 7 jaar geleden
Julitta
-
bijna 7 jaar geleden
Super! Lekker ontspannen. Was eerst beetje huiverig want werd niet door mn normale behandelaar geholpen. (Wist ik wel van te voren hoor) Maar zeker voor herhaling vatbaar! Liefs
Anniek
-
bijna 7 jaar geleden