Goede behandeling .. prachtig schone huid ..
Kirsten
-
bijna 7 jaar geleden
Sandra
-
bijna 7 jaar geleden
Dorien
-
bijna 7 jaar geleden
Top service!!
Sanne
-
bijna 7 jaar geleden
Laura
-
bijna 7 jaar geleden
Een warm ontvangst, gezelligheid & ontspanning... Altijd een klein feestje @beautely
Loes
-
bijna 7 jaar geleden
Plezierig geholpen, relaxed en vriendelijk. Blij met het resultaat!
Liset
-
bijna 7 jaar geleden
Super fijne salon
Sandra
-
bijna 7 jaar geleden
Anna
-
bijna 7 jaar geleden
Weer heerlijk fris en fruitig gemaakt en daarna lekker ontspannen!
Annemieke
-
bijna 7 jaar geleden