5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Goede behandeling .. prachtig schone huid ..

Kirsten - bijna 7 jaar geleden
Sandra - bijna 7 jaar geleden
Dorien - bijna 7 jaar geleden

Top service!!

Sanne - bijna 7 jaar geleden
Laura - bijna 7 jaar geleden

Een warm ontvangst, gezelligheid & ontspanning... Altijd een klein feestje @beautely

Loes - bijna 7 jaar geleden

Plezierig geholpen, relaxed en vriendelijk. Blij met het resultaat!

Liset - bijna 7 jaar geleden

Super fijne salon

Sandra - bijna 7 jaar geleden
Anna - bijna 7 jaar geleden

Weer heerlijk fris en fruitig gemaakt en daarna lekker ontspannen!

Annemieke - bijna 7 jaar geleden