5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Weer helemaal happy en in love met mijn wenkies!! En zoals altijd super gezellig :) :) tot over 6weken voor weer een beauty APK! Liefs Christel

Christel - ongeveer 7 jaar geleden

Heerlijk relaxen en super fijne service 👍🏼
Ben wel eens bij andere salons geweest maar vind het hier het beste!

Melanie - ongeveer 7 jaar geleden

Relaxen tot in de tenen😁

Ingrid - ongeveer 7 jaar geleden

Prima professioneel behandeld. Ik kom zeker terug!

Ingrid - ongeveer 7 jaar geleden
Fiona - ongeveer 7 jaar geleden
Sanne - ongeveer 7 jaar geleden
Esmee - ongeveer 7 jaar geleden
Monique - ongeveer 7 jaar geleden

Tussen alle hectiek eindelijk tijd voor ontspanning! En dat is zeker gelukt! Ik heb er weer heerlijk van genoten!

Tot snel!

Marielle - ongeveer 7 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van Aydrey en erg blij met mijn nieuwe wenkbrauwen.

Tineke - ongeveer 7 jaar geleden