5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Een Miniverzorging gewonnen van de nieuwe lijn Environ! Het was een heerlijk en ontspannen begin van de dag, een echt beautely moment! Absoluut een aanrader.

Suzanne - ongeveer 7 jaar geleden
Tine - ongeveer 7 jaar geleden
Jordana - ongeveer 7 jaar geleden

Wat ben ik blij na een behandeling bij jullie. Ik voel me meer ontspannen en gelukkiger! Het ritje van Groningen naar Zwolle is het absoluut waard!

Kaylie - ongeveer 7 jaar geleden

Genoten

Nynke - ongeveer 7 jaar geleden
Lisette - ongeveer 7 jaar geleden
Lotte - ongeveer 7 jaar geleden

Heerlijke behandeling, fijne producten. Helemaal top!

Pauline - ongeveer 7 jaar geleden
Kaylee - ongeveer 7 jaar geleden

Vakbekwaam , vriendelijk, tactvol.

Sarah - ongeveer 7 jaar geleden