5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Heel tevreden! Mijn nagels zien er weer netjes en verzorgd uit!

Evelien - bijna 4 jaar geleden

Wat een heerlijk begin van de week!! Genoten van de fijne behandeling!

Heleen - bijna 4 jaar geleden

Ben heel tevreden.
Weer mooie verzorgde wenkbrauwen

Annemarie - bijna 4 jaar geleden

Fijne en goede pedicure behandeling.

Stieneke - bijna 4 jaar geleden
Deborah - bijna 4 jaar geleden

Mijn nagels zijn weer prachtig geworden. Ik ben klaar voor de zomer

Laura - bijna 4 jaar geleden

Weer een prima behandeling Pediqure gehad!

Sybrand - bijna 4 jaar geleden

Fijne salon, waar je goed wordt geholpen en geadviseerd.

Manon - bijna 4 jaar geleden

Weer fantastisch en vakkundig verzorgd door Anouk!

Miranda - ongeveer 4 jaar geleden

Weer een frisse laag biab op de nagels. Dank je Wieteke!

Jazmine - ongeveer 4 jaar geleden