5.0
gebaseerd op 2.004 reviews

Werd fijn geholpen, het is als zeer prettig ervaren.

Marja - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke massage gehad en echt genoten van me time

Milly - ongeveer 4 jaar geleden
Marielle - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne behandeling van Patricia gehad en gezellig praatje gemaakt!!

Ria - ongeveer 4 jaar geleden

De behandeling was top ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Everlyne - ongeveer 4 jaar geleden

Goede en fijne behandeling. Leuke en professionele medewerkers.

Bart - ongeveer 4 jaar geleden

Prachtig ๐Ÿ€

Anne - ongeveer 4 jaar geleden

Gezellig, vakbekwaam, kwaliteit en verzorgd. ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Hettie - ongeveer 4 jaar geleden

Mooi geworden, bedankt!๐Ÿ˜Š

Cathelijne - ongeveer 4 jaar geleden

Prima begin van mijn weekend. Fijne behandeling, altijd gezellig en goed bij beautely.

Thomas - ongeveer 4 jaar geleden