Werd fijn geholpen, het is als zeer prettig ervaren.
Marja
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heerlijke massage gehad en echt genoten van me time
Milly
-
ongeveer 4 jaar geleden
Marielle
-
ongeveer 4 jaar geleden
Fijne behandeling van Patricia gehad en gezellig praatje gemaakt!!
Ria
-
ongeveer 4 jaar geleden
De behandeling was top ๐๐
Everlyne
-
ongeveer 4 jaar geleden
Goede en fijne behandeling. Leuke en professionele medewerkers.
Bart
-
ongeveer 4 jaar geleden
Prachtig ๐
Anne
-
ongeveer 4 jaar geleden
Gezellig, vakbekwaam, kwaliteit en verzorgd. ๐๐ผ
Hettie
-
ongeveer 4 jaar geleden
Mooi geworden, bedankt!๐
Cathelijne
-
ongeveer 4 jaar geleden
Prima begin van mijn weekend. Fijne behandeling, altijd gezellig en goed bij beautely.
Thomas
-
ongeveer 4 jaar geleden