5.0
gebaseerd op 2.004 reviews
Renate - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd weer fijn en prettig geholpen ๐Ÿ˜Š

Annemieke - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijk ontspannen zwangerschapsmassage gehad van Wieteke. Echt een aanrader!

Bianca - ongeveer 4 jaar geleden

Voor het eerst mijn nagels laten doen, voor herhaling vatbaar! ๐Ÿ’…๐Ÿ‘Œ

Elke - ongeveer 4 jaar geleden

De behandeling was ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Everlyne - ongeveer 4 jaar geleden

Makkelijk online reservering gemaakt voor volgende dag - op het gekozen tijdstip de behandeling gehad (dus zonder wachttijd)
Prettig en netjes door Patricia geholpen.

Petra - ongeveer 4 jaar geleden

Wieteke werkt heel secuur en prettig. Ik heb een prachtig resultaat, waar ik weken mee vooruit kan.

Annelien - ongeveer 4 jaar geleden

Anouk bedankt voor weer een fijne behandeling, topper!
Geen centje pijn tijdens de halve marathon, mijn doel gehaald.

Irma - ongeveer 4 jaar geleden

Erg prettig geholpen!

Miriam - ongeveer 4 jaar geleden

Prima uitleg en fijne behandeling

Mirelle - ongeveer 4 jaar geleden